Seminář "Jak zlepšit své podnikání pomocí komunikace"

09.12.2011 17:15

„Nečekal jsem to. Byla to doslova BOMBA! Všechny ty techniky, praktická cvičení, drily apod. Je obdivující, jak to funguje v praktickém životě.“

V.E., Edolo s.r.o.

 

„Kurz jsem absolvoval již podruhé. Bylo to velmi příjemné a potřebné osvěžení dovedností, které jsou potřebné v denním i pracovním životě, jako je dýchání. Speciální poděkování za veškerou pomoc i vedení patří panu Kepkovi.“

V.K., Chemical Solutions s.r.o.

 

„Kurz pro mě měl největší přínos u oblasti náhledu a pozornosti na reality druhých, pochopení jejich možných pocitů, nálad a způsobů, jak na základě těchto pochopení nést následující komunikaci.“

R.N., Lightway s.r.o.

 

„Kurz rozhodně předčil veškerá má očekávání. Nejdůležitějším poznatkem je určitě vědomí, že jen a pouze já, kdo rozhoduje o tom, jak povedu komunikaci a s jakým cílem. Práce s vlastními emocemi a myslí je mi teď daleko bližší. Jsem si jistá, že všechny poznatky stoprocentně využiji nejen v profesním, ale i soukromém životě. Vřele děkuji Ing. Šrámkovi a panu Kepkovi za úžasný přístup plný upřímnosti a zájmu o mou osobu.“

K.S., KOVOSREAL s.r.o.

—————

Zpět