Reakce klienta pro semináři "Pravdy o silném a fungujícím týmu"

18.05.2012 13:36

 

E-mail od klienta:

 

Dobrý večer pane Zachare, děkuji za Vaši zprávu a výtah ze semináře. Tak jako tak jsem Vám chystal napsat, protože Váš nedělní seminář byl zkrátka a dobře víc než vynikající, od jeho absolvování se k němu stále v duchu vracím.

 

Jsem velmi rád, že mi ho Ivan Šrámek doporučil a jsem víc než rád, že jsem navázali spolupráci s Business Success, a to díky práci pana Klabíka.

 

Vaše semináře pro mě mají obrovské kouzlo. Myslím Vaše osobně, vnitřně se mě dotýkají, baví mě a naposledy jsem odcházel skutečně unešený. Mrzí mě jenom to, že jsem Vám to bezprostředně po přednášce neřekl.

 

Závěrem mi dovolte říct jednu věc. Velmi si vážím Vaší práce, práce Ivana Šrámka, práce celého týmu Business Success a těším se na další spolupráci.

 

Srdečně zdraví,

 

Ivo Kostelac
IncoCzech Travel Prague a.s.

—————

Zpět